Dodge SRT Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
1,479 Posts
"I love you like you love cake"


AHAHAHAAHAH
 

·
Premium Member
Joined
·
6,186 Posts
heh..

i was talking to nate about it..

he's a funny fucka, but a weird one! haha
 

·
Registered
Joined
·
2,369 Posts
Discussion Starter · #5 ·
nate man, that shit is quality.... i never got to see the pics of the fat bitch though cuz i can't get myspace at work....
 

·
Super Moderator, SRT of the Month
Joined
·
34,749 Posts
SRT4Jay said:
nate man, that shit is quality.... i never got to see the pics of the fat bitch though cuz i can't get myspace at work....

re-hosted em just now just for you:









and my favorite pic that SHIFTER made:

 

·
Premium Member
Joined
·
6,186 Posts
omg..

i gotta read some more!
 

·
Super Moderator, SRT of the Month
Joined
·
34,749 Posts
Canuck_2k said:
omg..

i gotta read some more!

read some more? you didn't read the whole thing already? read the whole thing then you'll see why everyone is ---> :rofl:
 

·
Registered
Joined
·
2,369 Posts
Discussion Starter · #11 ·
:rofl: :rofl: :rofl:

oh man, thats EXACTLY how i pictured her.... what a fuckin whale...lol
 

·
Premium Member
Joined
·
6,186 Posts
uncommon said:
Canuck_2k said:
omg..

i gotta read some more!

read some more? you didn't read the whole thing already? read the whole thing then you'll see why everyone is ---> :rofl:
dude..

there's more shit posted since i read it this afternoon!
 

·
Registered
Joined
·
92 Posts
funniest thread that ive seen in a long while, its a instant classic. but is it really over?
 

·
Super Moderator, SRT of the Month
Joined
·
34,749 Posts
Dundoot said:
funniest thread that ive seen in a long while, its a instant classic. but is it really over?

i dont think it is .... i think it's looking like the wILLMAnCar34me sn is illegal machine off the forums

we're gonna try again tonight
 

·
Premium Member
Joined
·
6,186 Posts
on a friday night?

hahahaha awesome
 

·
Super Moderator, SRT of the Month
Joined
·
34,749 Posts
Canuck_2k said:
on a friday night?

hahahaha awesome

SHIT! i didn't even realize that .... i have plans, like usual for a friday night :(

this blows .... maybe 71valiantsrt-4 and hotsauze can fuck with her, i'll be out all night
 

·
Premium Member
Joined
·
6,186 Posts
uncommon said:
Canuck_2k said:
on a friday night?

hahahaha awesome

SHIT! i didn't even realize that .... i have plans, like usual for a friday night :(

this blows .... maybe 71valiantsrt-4 and hotsauze can fuck with her, i'll be out all night
hahaha..

sureeeeee:hi:
 
1 - 19 of 19 Posts
Top