Se andaban olvidando de Puebla, pues la srt- mania esta dando cañon solo hay 3 aqui uno plata uno rojo, (me parece) y el mio un negro hermoso y todos se le quedan viendo hasta babear y mas cuando ruje,
cuaidadito y espero k les guste la parte trasera de los srt-4, pues es la unica k veran todo el tiempo!!!!!!!!!!!!!!!
excelente!!! cada vez se acercan mas mis sueños al DF... espero que cuentes tus anecdotas de todos los que pasan por tus garras... saludos y si puedes unas pics.
Hola de nuevo, quisiera que me ayudaran con unas preguntas que tengo:
¿en realidad me serviria esa botellita de octane booster de (NOS)para aumentar la potencia del srt?
en las instrucciones, dice que no se debe de poner a menos de 60 litros, toda la botella , el srt no tiene un tanque tan grande???? le pongo menos, no?
y por ultimo
no saben cuando van a llegar los upgrade kits de mopar a México?
graciasssssssss.
INGEN Short Ram Intake
Mopar gauges air-fuel ratio and oil pressure
Mopar Exaust by Borla and no cat
Mopar STS
Apexi SAFC II
Willwood BBK
my srt-4 said "Spendin all your money on me and spendin’ time on me"???
[size=1]Disclaimer: All Dodge corporate employees, Dodge dealerships, Dodge service personnel or employees, family, friends, or acquaintances thereof: This in no way constitutes an admission or acknowledgement of tampering, modification, usage, or alteration of any vehicle in my possession or component thereof in such a fashion as to void, cancel, deny or otherwise refuse service on any service contracts, warrantees, or recall notices covering said vehicles. This and other posts submitted on this, or any Internet forum, under the screen name IPaidForThisName simply represent an attempt to gain acceptance from a peer group espousing cars of a high performance nature - especially those that have been altered to improve, enhance, or otherwise modify the automobile's natural characteristics. Any statements, claims, or graphical representations made that would constitute a violation of any contractual agreement are to be considered fictitious and not to be accepted in any court of law, or similar environment mediated for the purpose of dispute resolution[/size]
Hola de nuevo, quisiera que me ayudaran con unas preguntas que tengo:
¿en realidad me serviria esa botellita de octane booster de (NOS)para aumentar la potencia del srt?
en las instrucciones, dice que no se debe de poner a menos de 60 litros, toda la botella , el srt no tiene un tanque tan grande???? le pongo menos, no?
y por ultimo
no saben cuando van a llegar los upgrade kits de mopar a México?
graciasssssssss.
Mira en verdad yo no tengo un SRT pero un octane booster ayuda un poquito pero lo dudo que sientas la differencia. Echandole una botellita de octane no es lo mismo que llenar el tanque de octane 106 o 100. Si no todo mundo lo iciera.
Y no le hagas caso a ese pendejo Americano. La majoria son buena honda pero hay unos cabrones que se creen que son duenos del mundo.
The AutoGuide.com network consists of the largest network of enthusiast-owned enthusiast-operated automotive communities.
AutoGuide.com provides the latest car reviews, auto show coverage, new car prices, and automotive news. The AutoGuide network operates more than 100 automotive forums where our users consult peers for shopping information and advice, and share opinions as a community.