I am trying to reunite the most (if not all) all local SRT-4 here at my city. This was the first try. 2 SRT-4 eblue are missing on the pic (they arrived late) and we are trying to get with us the only local Orange SRT-4 that is being driven by a girl that likes to race (at least those are the rumors)
oxxo! those stores have saved my life when im hungry! gotta love the mexican junk food! just the best!
nices cars man, i used to live in sonora, but i have been a couple times un chihuahua .. its nice
oxxo! those stores have saved my life when im hungry! gotta love the mexican junk food! just the best!
nices cars man, i used to live in sonora, but i have been a couple times un chihuahua .. its nice
If you ever come back to Chihuahua just let me know and we will take care of you
Están con madre las fotos. Ojalá los SRT-4s de Monterrey fuéramos más unidos. El otro día tuve mi primer encuentro con uno desde que tengo el mío, era negro equipado y con las calaveras traseras que ofrece Mopar, intercambiamos palabras en un semáforo y ya, le comenté de los foros, pero como que no le interesó. Ni hablar.
Saludos
Están con madre las fotos. Ojalá los SRT-4s de Monterrey fuéramos más unidos. El otro día tuve mi primer encuentro con uno desde que tengo el mío, era negro equipado y con las calaveras traseras que ofrece Mopar, intercambiamos palabras en un semáforo y ya, le comenté de los foros, pero como que no le interesó. Ni hablar.
Saludos
Hay weyes que si son mamones de nacimiento y piensan que son la divina torta envuelta en huevo.. y que compraron el SRT-4 mas por una moda que por pasion al poder turbo.
AutoForums.com is the premier network of enthusiast-owned
enthusiast-operated automotive communities.
We operate more than 100 automotive forums where our users consult peers for shopping information and advice, and share
experiences and opinions as a community.